Registrierung Login
Über 545 Firmenangebote
Überprüfen Sie unser Angebot

Serviceplan przejmuje udziały Group One


Niemiecki Serviceplan kupuje udziały w jednej z największych polskich firm reklamowych Group One. Obie spółki liczą na efekt synergii i współpracę przy obsłudze dużych firm zachodnich oraz polskich wchodzących do Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.

Marek Żołędziowski, prezes i współwłaściciel Group One powiedział,że to ten rodzaj umowy, w której dwie strony wygrywają. Zależało im na znalezieniu partnera, który umożliwi wejście na rynki europejskie. Z kolei Serviceplan chciał zaistnieć na dużym rynku polskim, gdzie dotąd go nie było. Obie spółki są bliźniaczymi firmami, niezależne od dużych graczy grupy, obejmujące wiele podmiotów: domy mediowe, ale też silne agencje kreatywne, na dodatek bardzo mocno stawiające na internet.

Filozofia działania Group One i Serviceplan jest do siebie bardzo zbliżona. Obie firmy oferują kompleksową obsługę: od kreacji aż po zakup mediów. Dla obu oczkiem w głowie jest walka o rosnący tort reklamy internetowej. Zdaniem Żołędziowskiego, to najbardziej perspektywiczny rynek i to nie tylko pod względem stricte samej reklamy.

Więcej na:

manager.money.pl/wiadomosci/artykul/group-one-sprzedaz-serviceplan-reklama-dom,135,0,2214023.html