Registrierung Login
Über 545 Firmenangebote
Überprüfen Sie unser Angebot

Znana restauracja w centrum Warszawy

Der Wert der Transaktion
330000 PLN
Kategorie
sell-company
Branche
Gastronomie
Region
mazowieckie 
Rechtsform
przedsiębiorstwo prywatne osoby fizycznej

Przedmiotem sprzedaży jest restauracja funkcjonująca w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu. Lokal jest rozpoznawalną marką na gastronomicznej mapie Warszawy, jego główna działalność opiera się na serwowaniu posiłków w porze lunchowej. Wieczorem w lokalu są organizowane różnego rodzaju eventy animujące Gości: mini koncerty z muzyką na żywo, karaoke, imprezy taneczne z DJem, jazzowe sesje w ogródku letnim. Restauracja znajduje się przy Ul. Krakowskie Przedmieście, która jest najpopularniejszym deptakiem w Warszawie. Lokal posiada również bardzo duży ogródek gastronomiczny o powierzchni 58 m kw., który w wakacje generuje dodatkowy obrót. Restauracja ma ważną umowę najmu do października 2021 roku, posiada także wszelkie zezwolenia wymagane przy prowadzeniu gastronomii. Lokal generuje obroty w granicach 70 000 - 100 000 tys. zł miesięcznie. Koszty:czynsz lokalu – 13 291 zł netto, media ok. 2000 zł netto miesięcznie, licencje na odtwarzanie muzyki 100 zł miesięcznie, towar – około 28% obrotu, koszt zatrudnienia – ok 25% obrotu. W skład sprzedawanej restauracji wchodzi:

- w pełni wyposażona sala konsumpcyjna (całość lokalu to 184m kw.),

- w pełni wyposażony bar, https://drive.google.com/open?id=1oa5SFkY6MYoNfWhGEIjSfSw75jjyH7c7

- wyposażona kuchnia oraz pomieszczenia do magazynowania żywności,

- scena do występów DJa i artystów. https://drive.google.com/open?id=1w-lAG531BjUP9WtjtM-98_QlixoF0pEv

W budynku, w którym znajduje się lokal nie ma mieszkańców ani wspólnoty, co znacząco ułatwia funkcjonowanie restauracji. Przy przejęciu biznesu właściciel oferuje pełne wdrożenie w system funkcjonowania lokalu: - prowadzenie systemu raportowania, - koordynowania działań przy prowadzeniu rezerwacji, - obsługi imprez, - przekazanie kontaktów do podmiotów współpracujących z lokalem. Lokal posiada wyrobioną i ugruntowaną markę dzięki czemu można kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami biznesowymi. Dodatkowym atutem są podpisane umowy marketingowe z producentami produktów sprzedawanych w lokalu.



Sende eine Nachricht