Registrierung Login
Über 546 Firmenangebote
Überprüfen Sie unser Angebot

MARKA ODZIEŻOWA Z UNIKALNĄ KONCEPCJĄ W FAZIE ROZWOJU

Der Wert der Transaktion
55000 PLN
Kategorie
sell-company
Branche
Bekleidung, Textilien, Schuhe, Accessoires
Region
podkarpackie 
Rechtsform
przedsiębiorstwo prywatne osoby fizycznej

INFORMACJE DOTYCZĄCE MARKI Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki. Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje. Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata. Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów. Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.

AKTYWA Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:

- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie

- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami

- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,

- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi

- Umowy z sponsorskie z muzykami

- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.

- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)

- Umowy z sklepami stacjonarnymi

- Model obsługi dostaw

- Wartość magazynu

- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.

- Część zapasów pod kątem produkcji

- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy

PERSPEKTYWY DLA MARKI Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje. Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania, a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.

POWODY SPRZEDAŻY Sprzedaż wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.



Sende eine Nachricht