Oferta sprzedaży dotyczy rozpoznawalnej marki modowej (akcesoria modowe) specjalizującej się w sprzedaży szali, narzutek, ponczo, akcesoriów plażowych, ze sklepem internetowym, siecią kontaktów (sklepy stacjonarne - sprzedaż i komis), towarem, know how importu z krajów Wschodu oraz kontaktem z producentami, identyfikacją graficzną, materiałami zdjęciowymi, funpage'mi w mediach społecznościowych, rozbudowaną bazą stałych klientów, bazą newsletterową oraz kontaktami dotyczącymi targów detalicznych. Marka została założona w październiku 2014 roku i od tego momentu notuje stały wzrost sprzedaży. Produkt jest unikalny i jedyny na rynku, ponadto jego przewagą jest uniwersalność - nie posiada rozmiarów, jest idealnym prezentem, posiada wiele wariantów, dlatego klient wraca po niego wiele razy. Różnorodność kanałów sprzedaży, jak i zróżnicowanie towaru ze względu na dany kanał pozwala trafiać do kilku grup docelowych bardzo poszerzając dostęp do klienta (np. sklep internetowy, a sprzedaż stacjonarna). Do tej pory identyfikacja graficzna produktu i sklep internetowy zostały rozwinięte na tyle, że marka stała się rozpoznawalna i jest promowana wśród najbardziej znanych międzynarodowych modowych brandów pojawiających się u najbardziej znanych polskich influencerów. Sam projekt opakowań i rebranding był wyróżniony w środowisku graficznym. Zasięg sprzedaży dotyczy całej Polski oraz polaków mieszkających za granicą. Plan rozwoju obejmuje rozszerzenie sprzedaży do całej Unii Europejskiej zarówno pod kątem sprzedaży internetowej, jak i współpracy z lokalnymi sklepami oraz większymi sieciami sprzedażowymi. Firma jest obecnie całkowicie przygotowana do startu najwyższego sezonu, który rozpoczyna się na przełomie sierpnia/września kiedy to w okresie jesienno-zimowym notuje najwyższe wyniki sprzedaży. Asortyment jest gotowy włącznie z nowościami i potrzebnymi do ich opublikowania i wypromowania materiałami graficznymi i zdjęciami. Podsumowując sprzedaż marki zawiera:
- cały asortyment
- know how (import produktów ze Wschodu), kontakt do producentów
- identyfikację graficzną
- zdjęcia produktów
- zestawienia sprzedaży
- wszelkie kontakty biznesowe (dostawcy, kontrahenci, itp.)
- domeny
- sklep Internetowy na platformie Shoplo
- kasę fiskalną
- fanpage'e w mediach społecznościowych
- bazę klientów, bazę newsletterową
- metki, wszywki, opakowania
- wszystkie pozostałe materiały dotyczące marki
- historię oraz strategie licznych kampanii reklamowych
W ramach sprzedaży marki przekazujemy pełną wiedzę na temat firmy i jej funkcjonowania ze wszelkimi potrzebnymi detalami.