Cloud Technologies, spółka notowana na rynku NewConnect i właściciel największej hurtowni danych w Europie Środkowo-Wschodniej, przejmuje firmę Audience Network. Kupiona firma to agencja nowych technologii, specjalizująca się w obszarze audience targetingu, czyli reklamy skierowanej do konkretnej grupy internautów, uważanej za przyszłość reklamy internetowej.
Audience Network ma blisko współpracować ze swoim nowym właścicielem, uzupełniając kompetencje Cloud Technologies i działając w zakresie planowania oraz optymalizacji internetowych kampanii reklamowych. Do tej pory Cloud Technologies koncentrowała się przede wszystkim na udostępnianiu danych reklamodawcom, dzięki przejęciu zyska także kompetencje doradcze. Agencja Audience Network będzie kontynuowała działalność pod dotychczasową marką.
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies powiedział, że nie chcą wprowadzić żadnych zmian w strukturze ani strategii Audience Network, bo firma bardzo dobrze radzi sobie na rynku. Łączymy siły, by lepiej obsługiwać klientów. Dzięki przejęciu Audience Network możemy nie tylko udostępnić dane o zachowaniu i zainteresowaniach internautów, ale także pomóc w ich jak najlepszym wykorzystaniu.
Więcej na:
it.wnp.pl/audience-network-w-rekach-cloud-technologies,260685_1_0_0.html