Grupa DocPlanner, właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl, kupiła hiszpańskiego rywala – spółkę Doctoralia. Choć wartość transakcji jest tajemnicą, Mariusz Gralewski, współtwórca grupy, wcześniej stojący za sukcesem Goldeline.pl,twierdzi, że to największa inwestycja polskiej firmy w Hiszpanii.
Mariusz Gralewski tłumaczy, że Doctoralia jest startupem podobnym wielkością do DocPlannera. Szacuje się, że wycena rodzimej spółki todziś ponad 100 mln dol. DocPlanner pieniądze na inwestycję pozyskał w kolejnej rundzie finansowania. Polski startup od inwestorów, w tym międzynarodowego funduszu Target Global, EBRD i Enern Investments, otrzymał 20 mln dol. Rozmowy o przejęciu prowadzone były od dwóch lat.
Po akwizycji DocPlanner stanie się największym serwisem dozamawiania wizyt lekarskich na świecie i dzielenia się opiniami o lekarzach.Firma swoje usługi oferuje teraz w sumie w 25 krajach, w tym m.in. w Meksyku,Brazylii, Argentynie, Turcji i Włoszech oraz oczywiście w Polsce.
Więcej na: