Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media o wstępnym porozumieniu co do kupna Mustache Warsaw poinformowało w połowie sierpnia br., zaznaczając, że cena wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Ostateczna cena została ustalona na podstawie wyceny sporządzonej przez niezależnego biegłego rewidenta.
W czerwcu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. W sierpniu od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus za 2,48 mln zł przejęła 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Natomiast we wrześniu poinformowała, że zainwestuje 920 tys. zł w spółkę YRS Ventures 2 (docelowa nazwa: Print Logistic), która będzie zajmować się produkcją ubrań i tworzeniem na nich nadruków. Firma zapowiedziała, że planuje osiągnąć w 2019 roku co najmniej 15 mln zł wpływów z segmentu e-commerce.
Źródło: www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/4fun-media-kupuje-mustache-pl-w-2019-roku-chce-miec-15-mln-zl-z-e-commerce,74502.html