Viac ako: count inzerátov firiem
Pozrite sa na našu ponuku

Sprzedam biznes - zagraniczne słodycze, produkty z całego świata. Marka, sklep, strona www, dostawcy, klienci, portale społecznościowe, logotypy.

Hodnota transakcie
170000 PLN
Kategória
predaj firmu
Odvetvie
Potraviny
 
Predaj
 
Ďalšie odvetvia
Región
cała Polska 
Webová stránka www
www.candypoint.pl 
Právna forma
przedsiębiorstwo prywatne osoby fizycznej

Sprzedam markę Candy Point oferującą słodycze z całego świata. www.candypoint.pl | www.[facebook/instagram/twitter.com]/CandyPointPLMarka składa się z:

- wyspy handlowej ze słodyczami z całego świata w Galerii Atrium Molo w Szczecinie,

- bazy dostawców,

- logotypu Candy Point,

- materiałów promocyjnych (w wersji cyfrowej i drukowanej),

- strony internetowej www.candypoint.pl,- fanpage’ów na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

FUNKCJONOWANIE SKLEPU 

Sklep został uruchomiony w czerwcu 2015 r. w Centrum Handlowym Atrium Molo w Szczecinie. Funkcjonuje jako wyspa handlowa ze słodyczami z całego świata - są importowane z USA, Japonii, Wielkiej Brytanii, Tajlandii, Szwecji, itd. Część słodyczy jest importowana na własną rękę, a część pozyskiwana od partnerów na terenie Europy i Polski. W ofercie sklepu dostępne są produkty takich marek jak: Reese’s, Hershey’s, M&M’s, Skittles, Nutella, Jif, Skippy, Jelly Belly, Glico, Doritos, Studentska, Marabou, Malaco, i wiele innych. Oferowane produkty były selekcjonowane pod kątem niedostępności w polskich sklepach. Oprócz słodyczy paczkowanych sprzedawane są słodycze, które klienci nakładają samodzielnie do torebek po czym przekazują je pracownikowi do zważenia. W większości są to żelki, pianki i wszelkiego rodzaju słodycze „luzem”. importowane bezpośrednio ze Szwecji (kontakt do hurtowni także zawiera się w tej ofercie).

PROMOCJA MARKI I SKLEPU

W ramach marki jest uruchomiona strona internetowa i fan page na trzech portalach społecznościowych. Strona internetowa pełni funkcję tylko i wyłącznie informacyjną, ale dziennie ma od 50 do 100 odwiedzin. Strona na Facebook’u ma już ponad 7000 fanów i z każdym dniem ich przybywa. Jest to główna forma promocji ze względu na stosunek nakładów do efektów - dotarcie do ogromnej ilości klientów jest relatywnie tanie. Przełożenie reklamy na facebooku na sprzedaż jest regularnie badane przez pracowników, dlatego ten kanał promocji został wybrany jako główny. Dodatkowo reklama naszego sklepu jest emitowana w sposób ciągły na jednym ze szczecińskich ekranów LED. Współpraca jest oparta o wymianę barterową dwóch konkretnych firm , ale przy przekazywaniu marki (dla kupującego ze Szczecina) możemy negocjować preferencyjną umowę na reklamę na ekranie LED.CYFRY (brutto)Sklep od 1 czerwca do 31 grudnia osiągnął przychód w wysokości ponad 105 tys. zł. Miesięczne obroty wahają się od 12 do 20 tys. w zależności od miesiąca. Średnie marże to ok. 40 - 60%. Marże można zwiększyć przy zamawianiu większych partii towarów podczas pojedynczej dostawy, co zmniejsza cenę jednostkową. Bariera finansowa jest głównym powodem powolnego wzrostu marży - koszt jednej dostawy to ok. 20-30 tys. zł. Miesięczne koszty wynajmu miejsca w galerii handlowej i pracowników to ok 6 tys. zł. 

MOŻLIWOŚCI ROZWOJUJest to pierwszy punkt marki Candy Point. W Szczecinie przyjął się błyskawicznie i cały czas pozyskuje nowych klientów. Możliwości jego rozwoju przy jednoczesnym doinwestowaniu są wręcz nieograniczone. Sprzedaż słodyczy niedostępnych na polskim rynku jest wyjątkową niszą w Szczecinie, jak i w Polsce. W naszym kraju sklepów tego typu jest mało, a amatorów nietypowych słodkości ciągle przybywa.Najtrudniejsze w tym biznesie jest pozyskiwanie dostawców, dlatego nie kupujesz tylko sklepu, ale funkcjonujący biznes z bazą dostawców. Otrzymasz również listę dostawców, którzy dostarczają towar w większych ilościach.Możliwości rozwoju jest wiele. Najbardziej efektywne kanały sprzedaży z planowanymi kosztami i zyskami są również częścią oferowanego przeze mnie know how, które przekaże kupującemu w dniu zakupu. 

UMOWA Z CENTRUM HANDLOWYM

Istnieje możliwość przeniesienia umowy najmu powierzchni w centrum handlowym Atrium Molo w Szczecinie na kupującego. Dotychczasowa umowa jest zawarta na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia.Oczywiście, możesz kontynuować sprzedaż w innej galerii handlowej, ponieważ wyspa jest tak zbudowana, że spełnia wymogi większości z nich i można ją przetransportować w każde miejsce w Polsce. Wymaga to jednak nakładów – dostosowanego do wielkości wyspy środka transportu, pomocy dodatkowych osób przy przeniesieniu i kilku godzin pracy. 

 NIERUCHOMOŚCI, URZĄDZENIA, WYPOSAŻENIE

W ramach transakcji nabędziesz:1.wyspę handlową ze słodyczami z całego świata. Pełny opis wyspy znajduje się pod linkiem:http://olx.pl/oferta/wyspa-handlowa-ze-slodyczami-na-wage-stoisko-samoobslugowe-z-zelkami-CID619-IDdYwdP.html(wszystkie elementy opisane w ofercie wchodzą w skład sprzedawanego sklepu),2.możliwość przejęcia umowy najmu z centrum handlowym (wymagana wpłata zwrotnej kaucji na rzecz centrum handlowego),3.towar sprzedawany na wagę, ok. 250 kg (~5 tys. zł),4.słodycze zagraniczne, ok 3-6 tys. zł (sklep cały czas działa, dlatego ciężko jest określić ilość towaru, która będzie dostępna przy finalizacji transakcji),5.bazę dostawców zawierającą: a.nazwy firm, b.opis produktów jakie sprzedają,c.osoby kontaktowe, d.adresy e-mail, e.numery telefonów, f.adresy pocztowe.6.istotne informacje o konkurencji (kto co sprzedaje, a nawet skąd kupuje), 7.logotyp Candy Point wykonany w krzywych i stworzony w standardach do druku i do wykorzystania w internecie (na życzenie mogę wykonać księgę znaku), 8.cyfrowe projekty materiałów promocyjnych (wizytówki, ulotki, ulotki z programu lojalnościowego do zbierania naklejek za zakupy, naklejki, wzory promocyjnych pudełek śniadaniowych),9.materiały drukowane:a.wizytówki - ok. 3000 szt., b.karty stałego klienta – ok. 70 szt., c.formularze dla stałych klientów - ok. 70 szt., d.pudełka śniadaniowe z logotypem Candy Point – ok. 400 szt., e.torebki na słodycze z logotypem Candy Point – ok. 5 000 szt.,10.zdjęcia słodyczy, gotowe do wykorzystania w materiałach promocyjnych lub w internecie,11.domenę www.candypoint.pl – opłacona do 15 stycznia 2017r.,12.stronę internetową www.candypoint.pl (wszystkie pliki i bazy danych),13.gotowy sklep internetowy, w którym wystarczy wstawić zdjęcia i opisy produktów oraz podpiąć płatności internetowe (wszystkie pliki i bazy danych),14.portal społecznościowy www.facebook.com/CandyPointPL z ponad 7000 fanami. Fani nie byli kupowani, wszystkie osoby polubiły stronę z własnej woli. 15.Portale społecznościowe na Instagramie (100 śledzących) i Twitterze (50 śledzących)16.Wszystkie przydatne w prowadzeniu tego biznesu pliki komputerowe (grafiki pracy, rozliczenia kasjerów, pliki magazynowe, oferty do centrów handlowych, gotowe instrukcje HACCP, artykuły sponsorowane, etc.).

WSPARCIE POSPRZEDAŻOWE

Oczywiście moja rola nie kończy się na sprzedaży marki. Służę pomocą zawsze nawet miesiące po transakcji. Zawsze można zadzwonić, napisać i mieć pewność, że odpowiem i pomogę. Mogę przez jakiś czas po sprzedaży pośredniczyć w kontakcie z dostawcami, bo jak wiadomo niektórych sprzedawców trzeba przyzwyczaić do nowego „człowieka w branży„.

MOŻLIWOŚCI ROZWOJU

Biznes jest gotowy, nic nie trzeba w nim zmieniać i na pewno będzie się kręcił, ale jeśli czytasz tę ofertę to znaczy, że szukasz biznesowego wyzwania. Ta oferta zaoszczędzi Ci dużo pracy i pomoże w rozwoju marki, a nie sklepu. Jedną możliwością rozwoju jest rozbudowa sieci sklepów na inne galerie handlowe w dowolnym mieście w Polsce a przy odpowiednim zapleczu magazynowym można rozwinąć sieć na kilka miast w Polsce. Później można myśleć o franczyzie. Inną lub równoległą drogą jest rozbudowa marki w internecie. Kupując tę markę, kupujesz również gotowy do pracy sklep internetowy, wystarczy wprowadzić produkty i podpiąć płatności internetowe.Jest jeszcze inna możliwość tylko do wiadomości kupującego.

POWÓD SPRZEDAŻY

Sprzedaję sklep z kilku powodów. Najważniejszy to brak wystarczającego kapitału, aby rozbudować sklep na coś większego. Brak gotówki jest barierą wdrożenia wielu ciekawych, innowacyjnych pomysłów. Ponadto prowadzę równolegle dwie działalności i ze względu na to, że obie są wymagające, z którejś muszę zrezygnować. Nie sprzedaje Candy Point bo przynosi straty, po prostu moje możliwości przy obecnej zasobności portfela się wyczerpały. Ta marka potrzebuje inwestora, żeby się rozwijać.

 /////////////////////Jeśli widzisz potencjał tego biznesu, chciałbyś zainwestować w niego swoje pieniądze i czerpać z niego zyski, ale nie chcesz go prowadzić - napisz lub zadzwoń, jestem otwarty na inne opcje współpracy.////////////////////



Poslať správu