INFORMACJE DOTYCZĄCE MARKI Głównym założeniem przy wykreowaniu brandu było spojrzenie na słowiańskie korzenie, które są akcentowane poprzez nowoczesne, graficzne wariacje rzemiosła ludowego, czyli: haft krzyżykowy, haft płaski, koronka, motywy kwiatowe z gorsetów strojów ludowych, krywulki. Kolory marki oraz wzory to nowoczesność, to nowe spojrzenie na słowiańskie techniki rękodzieła nałożone na aktualne modowo wykroje. Obecnie brand ma w ofercie sprawdzone fasony kierowane do młodych ludzi, bluzy, bluzki, swetry, t-shirty, polo. Główną grupą docelową są kobiety i mężczyźni w wieku 18-34 lata. Odzież kierowana jest do osób, które lubią wyróżniać się na tle ogółu jak również chcą zaakcentować swoją niezależność w stosunku do trendów. Twarzami marki w kolekcji wiosna/lato byli modele, finaliści Top Model.
AKTYWA Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie
- Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami
- Profile: Facebook (6700 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (3400 followersów) – liczby fanów ciągle rosną, Pinterest, Zszywka.pl, skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi
- Umowy z sponsorskie z muzykami
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd.
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Umowy z sklepami stacjonarnymi
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
- Część zapasów pod kątem produkcji
- Kasa fiskalna, wyposażenie magazynu, zestaw wysyłkowy
PERSPEKTYWY DLA MARKI Marka od dnia funkcjonowania (10 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje. Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania, a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
POWODY SPRZEDAŻY Sprzedaż wynika z faktu, że właściciele nie są w stanie rozwijać dalej marki z powodów osobistych.